ANNA BANACH (BROŻONOWICZ)

MGR FIZJOTERAPII, INSTRUKTOR PILATES, CERTYFIKOWANY TERAPEUTA PNF

Magister Fizjoterapii na Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. Posiada wieloletnie doświadczenie w indywidualnej pracy z pacjentami ortopedycznymi, bólowymi i pourazowymi. Dodatkowo, jako pasjonatka sportu, czynna instruktorka metody Pilates, w swojej pracy skupia się na wychwytywaniu i eliminowaniu przyczyny powstania kontuzji u swoich pacjentów.

W swojej praktyce fizjoterapeutycznej łączy techniki mięśniowo-powięziowe z elementami masażu głębokiego, masażu klasycznego, sportowego oraz treningu funkcjonalnego.

Systematycznie pogłębia swoją wiedzę, biorąc udział w licznych kursach i szkoleniach o tematyce ortopedycznej a także sportowej, jak m.in. diagnostyka i terapia stawów skroniowo-żuchwowych oraz badanie i fizjoterapia funkcjonalna w uszkodzeniach stawu kolanowego i obręczy barkowej.

Ania specjalizuje się w:

• fizjoterapii pourazowej i pooperacyjnej,
  • terapii stawów skroniowo-żuchwowych oraz terapii bruksizmu i wad logopedycznych,
  • terapii bólu kręgosłupa,
  • terapii bólu głowy typu napięciowego,
  • masażu twarzy i ciała Kobido,
  • pinoterapii i suchym igłowaniu,
  • terapii blizn (po operacjach, zabiegach chirurgicznych, CC).

Ukończone kursy i szkolenia:

• Terapia manualna w gabinecie logopedycznym – Odnova, Kraków 2023
  • Fizjoterapia osób z obrzękiem limfatycznym kończyny górnej – KIF, Kraków 2023
  • Integracyjna Terapia Blizn – Akademia Górnośląska, Katowice 2023
  • Pinoterapia w koncepcji FRSC – Rehaintegro, Kraków 2023
  • Kurs masażu Kobido – Japoński lifting twarzy + Kinesiology Taping estetyczny twarzy – Centrum Sztuki Masażu, Kraków, Kraków 2022
  • Kurs masażu KOBIDO BODY + Kinesiology Taping estetyczny całego ciała – Centrum Sztuki Masażu, Kraków 2022
  • Stawy skroniowo-żuchwowe – diagnostyka i terapia – Rehaintegro, Rzeszów 2021
  • Staw skokowy i stopa – diagnostyka i terapia – Rehaintegro, Wrocław 2021

• Instruktor metody Pilates – Ośrodek Szkoleniowy Aeroactiv, Kraków 2021
  • Kurs Metoda Pilates w praktyce fizjoterapeuty – MedCoach, Kraków 2021
  • Współczesne metody diagnostyki i leczenia tkanek miękkich – wg dr Ciechomskiego, moduł 1 i 3 – AG-REH, Kraków 2018